Ana içeriğe atla

2015 OSCAR ÖDÜLLERİ...

2015 yılının Oscar Ödülleri, dün gece dağıtıldı. Oscar ödüllerini kazanan ve 'hakkı yenenler' tartışması bizi bir süre daha oyalayacak gibi. Ben de o esnada Oscar gecesinden akıllarda kalan, hafızalara kazınan anları benim gözümden sizler için toparladım..

87. Oscar ödülleri dün gece sahiplerini buldu. Bazılarımız sabaha dek oturup Oscar Ödülleri’ni izlerken, bazılarımız ise uykunun şefkatli kollarına kendini teslim etti.Ben ilk defa bu töreni sabaha kadar oturup en başından sonuna kadar heyecanla takip ettim.Öncesinde hazırlandım,yorumları dinledim,Digitürk OscarTV 'den ve bbcnews.go.com/ Entertainment  /2015 www.telegraph.co.uk/culture/film/oscars 'tan aynı anda izledim.Favori isimlerimi heyecanla bekledim.Bütün bunlar olurken gözlerden kacmayan anlar yaşandı muhteşem sunum eşliğinde ben çok keyif aldım .Şimdi  Patricia Arquette’in cinsiyet eşitliği konuşmasından, Eddie Redmayne’in sahnede yaşadığı heyecanlı anlara kadar, bu yılki Oscar’ın hafızalara kazınan anlardan benim gözüme takılanlar.

EN İYİ FİLM 
Birdman       / Benim favorim The Grand Budapest Hotel 

EN İYİ YÖNETMEN

Alejandro G. Inarrutu (Birdman) / Benim favorim Wes Anderson

EN İYİ KADIN OYUNCU

Julianne Moore (Still Alice)  / Benim favorim :)

EN İYİ ERKEK OYUNCU

Eddie Redmayne (The Theory of Everything) / Benim favorite
EN İYİ ÖZGÜN SENARYO

Birdman (Alejandro G. Iñárritu, Nicolás Giacobone, Alexander Dinelaris, Jr. & Armando Bo) / benim favorim.

EN İYİ UYARLAMA SENARYO

The Imitation Game (Graham Moore) / Hiç düşünmemiştim :(

EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU
J.K. Simmons (Whiplash)EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU / Benim favorin

Patricia Arquette (Boyhood)

EN İYİ ORJİNAL FİLM MÜZİĞİ

Glory, "Selma" (John Stephens and Lonnie Lynn) / Çok beğenmiştim..

EN İYİ ORJİNAL ŞARKI

The Grand Budapest Hotel (Alexandre Desplat) / Benim favorim :)

EN İYİ ANİMASYON

Big Hero 6

YABANCI DİLDE EN İYİ FİLM

Ida (POLONYA) / Benim favorim :) Polonya'ya tebrikler...

EN İYİ BELGESEL

CitizenFour

EN İYİ KISA FİLM

The Phone Call (Mat Kirkby, James Lucas)

EN İYİ KISA BELGESEL


Crisis Hotline: Veterans Press 1 (Ellen Goosenberg Kent ve Dana Perry)
EN İYİ KISA ANİMASYON

Feast
EN İYİ GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ

Birdman (Emmanuel Lubezki)

EN İYİ KURGU

Whiplash (Tom Cross)EN İYİ KOSTÜM TASARIMI / Benim favorim The Grand Budapest Hotel :(

The Grand Budapest Hotel (Milena Canonero) / Benim favorim :)
EN İYİ MAKYAJ VE SAÇ

The Grand Budapest Hotel (Frances Hannon ve Mark Coulier) / Benim favorim:)
EN İYİ GÖRSEL EFEKT
Interstellar 

EN İYİ SES KURGUSU
American Sniper / :)

EN İYİ SES MİKSAJI
Whiplash
EN İYİ GÖRSEL EFEKT
Interstellar

EN İYİ SES KURGUSU

American Sniper

EN İYİ SES MİKSAJI

Whiplash

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AYŞE ERKMEN'in ŞAPKA YOLCULUĞU

        Vehbi Koç Vakfı tarafından geçtiğimiz mayıs ayında açılan Arter,çağdaş sanatın nefes aldığı en önemli mekanlardan biri olma iddiasını 'İkici Sergi' adını verdiği yeni sergisiyle devam ettiriyor.Emre Baykal'ın küratörlüğünde hazırlanan sergi,30 'dan fazla eseri bir araya getiriyor.          İkinci sergi'nin izleyici tarafından ilgi gören bir diğer çalışması ise Ayşe Erkmen'in binanın girişine yerleştirdiği şapkalar.Bu şapkalrın birde hikayesi var.Erkmen, Arter'in bulunduğu binada 1914-1920 yılları arasında bir şapka dükkanı olduğunu öğrenir.Anneannesi Hermine hanım'ın 1920 yılından kalan şapkasını Hacopulos pasajındaki Katya kiracıya götürür. Katya Kiracı el yapımı şapkalar üretir.Ve bu şapkalardan hemen her renginden onlarcasını yeniden ürettirir.          Şapkalar sayesinde sayesinde sanatçı Erkmen binanın geçmişi ile kendi geçmişi arasında bir bağ kurmuş oluyor.Bu arada belirtelim sergiyi gezdiniz ve şapkalardan birini beğendiniz, 800TL.ödeye

OLUMLU DÜŞÜNCE ''Doğru İstersen Olur ''

Her Şey Enerjidir;  Enerjiden Başka Bir Şey Yoktur, Madde de Saf Enerjidir, Biz İnsanlar da Sadece Enerjiden Oluşuruz. Düşünceler, Duygular, Heyecanlar, Olaylar ve Durumlar da Enerjinin Değişik Biçimleridir…Bu çerçeve içinde Evren’e dileğimizi gerçekleştirmek için nasıl ifade etmeliyiz, doğru istemeyi nasıl öğrenmeliyiz…    Madde nelerden oluşur? Çok minik, atom denen parçacıklardan. Eşyalar, birbirinden, sadece hangi atomlardan oluştuklarıyla ve bunların nasıl sıralandığıyla ayrılırlar. Bu Dünya’daki bütün maddeler, sadece bu atomlardan oluşur. Atomlar, atomlarla birleşerek, büyük bileşenler oluşturur veya tekrar ayrılırlar.   Atomlar, daha küçük basit taneciklere ayrıştırılabilir; bunların en önemlileri protonlar, nötronlar ve elektronlardır. Bunu basite indirgeyerek şöyle hayal edebiliriz: Atom çekirdeğini oluşturan protonlarla nötronlar ile bunların etrafında daireler çizen elektronlar arasında çok boş yer vardır. Hayal etmesi zor ama gerçek: bir atomun çekirdeği, bir bez

2010-2011 Sonbahar-Kış Sezonunun en seksi deseni LEOPAR

           Leopar desenli kıyafetler ve aksesuarlar kendine güvenen kadının simgesi.Bir kaç sezondurmoda olan hayvan deseni modasıyla asla giymem diyen kadınlar bile leopar giymeye başladı.Bu sezon leopar giymeyen kalmayacak!            LEOPAR ;Moda dünyasında kendini sık sık gösteren  ve asla eskimeyen leopar deseni daha uzun yıllar gardropların en klasik ve en elegan deseni olacak gibi görünüyor.Leoparın cazibesini de yerini de başka hiç bir sey de bulamıyoruz.Ancak bu etkileyici deseni yanlış kullandığımızda veya yanlış kombinlediğimizde bir felakete yol açabiliriz.            Abartmayın;Leopar desenli bir kıyafet giyecekseniz dikkatli olun çünkü bu desen çok dikkat çekici olduğu için vücut kıvrımlarınızı tamamen ortaya çıkarır.Örneğin göğüsleriniz çok büyükse asla dekolteli leopar bluz giymeyin.Leopar deseni başlı başına çok dikkat çekici olduğu için dekoltenizi de ona göre ayarlayın.Dekoltenizin her zaman ölçülü olmasına dikkat edin.Baştan aşağıya leopar giyinmek cezbedici etkiy